sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Minnuli ilmottautui mukaan

Hei Kaikille:-))
Ilmottauduinpa minäkin mukaaan, vaikka ensin en oikein ymmärtänyt, että kesäkuun puolella jo ollaan.
Siitä sitten tulikin pikainen päähänpisto, että onkohan tänä vuonna järjestetty tätä kyhäilyä kuten viime vuonna ja löytyihän se lopulta pienen tovin jälkeen. Suunnitelmallista tämä ei siis ollut minulle.
Olen toista kertaa mukana ja toivonkin että onnistun saamaan kaiken valmiiksi tällä kertaa. Viimeksi jäi teekannusta kiinni.:-(
Tämä vuosi eroaa hiukan viime vuodesta, olen meinaan töissä koko kesäkuun ja heinäkuun alkuviikonkin, eli aikaa on hieman vähemmän...mutta yrittänyttä ei laiteta.
Olen mukana molemmissa ryhmissä ja aattelin aloittaa kaikki ne työt mitä kevät talvella olen suunnitellut ja Salaiselta neuleystävältäni saanut ohjeita ja lankaa...eli hommaa piisaa siis.
Kiitos ylläpitäjälle kun järjestät tämän meille kesän iloksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti